Step Concept

← Πίσω στο Πρόγραμμα Δυναμικοί συνδυασμοί βημάτων πάνω και κάτω από το Step που θα βελτιώσουν αισθητά την καρδιoναπνευστική σας κατάσταση και θα ανεβάσουν την διάθεσή σας στα ύψη. Τύπος Άσκησης: Αερόβια Δημιουργική Χορογραφία, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες: 690. Αποτελέσματα: Κάψιμο θερμίδων – λίπους, αερόβιες προσαρμογές, ευεξία, ψυχική ανάταση.  

Read More

Pilates Concept

← Πίσω στο Πρόγραμμα Το απόλυτο μάθημα ευθυγράμμισης, ενδυνάμωσης έν τω βάθη και αποκατάστασης τραυματισμών. Εξειδικευμένη προπόνηση με τη χρήση στρώματος mat και small apparatus. Τύπος Άσκησης: Εναλλακτική, Ένταση: Χαμηλή, Θερμίδες:390. Αποτελέσματα: Ευθυγράμμιση, ενδυνάμωση σταθεροποιητών μυών, βελτίωση ιδιοδεκτικότητας.  

Read More

Core Concept

← Πίσω στο Πρόγραμμα Χωρισμένο σε δύο ενότητες, γυμνάζει με μεγάλη ένταση κοιλιακούς στο πρώτο μισό και πόδια στο υπόλοιπο πρόγραμμα. Επιτυγχάνει άμεση βελτίωση στους σταθεροποιητές μύες του σώματος και τα πόδια. Τύπος Άσκησης: Μυϊκή Ενδυνάμωση Κοιλιακών – Ποδιών, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:380.Αποτελέσματα: Μυϊκός σχηματισμός ποδιών – κοιλιακών, ενδυνάμωση πυρήνα του σώματος.  

Read More

Total Body Concept

← Πίσω στο Πρόγραμμα Το απόλυτο μάθημα μυϊκής ενδυνάμωσης για ολόκληρο το σώμα με τη χρήση μπαρών, αλτήρων, ελαστικών αντιστάσεων και το βάρος του σώματος. Τύπος Άσκησης: Μυϊκή Ενδυνάμωση, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:510. Αποτελέσματα: Μυϊκή ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος, βελτίωση μυϊκής συναρμογής.  

Read More

Cardio Concept

← Πίσω στο Πρόγραμμα Βασικά βήματα και συνδυασμοί σε υπέροχες χορογραφίες που σαν στόχο έχουν την αύξηση των καρδιακών παλμών, του μεταβολισμού και της θετικής ενέργειας. Τύπος Άσκησης: Αερόβια Δημιουργική Χορογραφία, Ένταση: Υψηλή, Θερμίδες:730. Αποτελέσματα: Κάψιμο θερμίδων – λίπους, ευεξία, ψυχική ανάταση.    

Read More

HIPS / ABS

← Πίσω στο Πρόγραμμα Ολοκληρωμένη προπόνηση των ποδιών στο πρώτο μισό μέρος του μαθήματος και αποτελεσματικές ασκήσεις των κοιλιακών και ραχιαίων στο δεύτερο μέρος.

Read More

Pilates Mat

← Πίσω στο Πρόγραμμα Αρμονικός συνδυασμός τεχνικών ασκήσεων του Joseph Pilates και ασκήσεις ελαστικότητας με κύριο στόχο την ενίσχυση των σταθεροποιητών μυών του σώματος (κοιλιακών, ραχιαίων, μηρών και γλουτών) και τη βελτίωση της ευλυγισίας.

Read More

Cardio Workout

← Πίσω στο Πρόγραμμα Ασφαλές και ευχάριστο αερόβιο πρόγραμμα με απλά βήματα.  

Read More

Body Power

← Πίσω στο Πρόγραμμα Πρόγραμμα εκγύμνασης για όλο το σώμα. Το Body Power χρησιμοποιεί ειδικά διαμορφωμένες μπάρες και στοχεύει στην μυϊκή ενδυνάμωση και βελτίωση της αντοχής.

Read More

Hatha Yoga

← Πίσω στο Πρόγραμμα Μύηση στην ανατολίτικη φιλοσοφία άσκησης πνεύματος και σώματος.  

Read More